onsdag 21 september 2011

Problem, kassa egenskaper och sådant

Alla har vi våra så kallade "flaws". Alltså karaktärsdrag som inte är av den smickrande sorten. Vet inte varför, men jag känner för att rada upp mina. Ett antal i alla fall. De jag kommer på. Mot bättre självinsikt!

Jag är en arbetsnarkoman utan arbetsdisciplin.

Trots kass studentekonomi ser jag det inte som ett alternativ att sluta röka och spara pengar på det viset.

Jag vet inte var den omtalade gränsen går. Alltså dricker jag alldeles för mycket under fester och utekvällar.

Jag går hellre ensam på konsert än festar med kompisar.

Jag är sämst på att ta initiativ och lämnar ofta viktiga saker ogjorda just därför.

Jag påstår ofta saker som är helt åt helvete felaktiga, eftersom jag sällan orkar ta reda på bakgrundsfakta.

Jag är lat.

Jävligt lat.

Jag tycker det är obehagligt att prata med människor jag känner i telefon. Folk jag aldrig snackat med tidigare går bra, däremot. (Logik? Inte här).

Jag har svårt att få tummen ur röven.

Jag gillar Corroded.

Jag är morgontrött.

Jag är kvällstrött.

Jag ser det mesta här i livet ur dess mest svartmålade, negativa perspektiv. Obotlig cyniker, alltså.

Alla mina bluffar blir alltid genomskådade.

Jag vet ingenting om vuxenvärlden.

Jag vadar i förutfattade meningar och fördomar om allt möjligt.

Jag försöker ofta framstå som en laid back snubbe som tar allt som det kommer, när det i själva verket är så långt från sanningen man kan komma.

Jag skäms över att vara skåning.

Jag gillar Dead By April.

Jag är en tidspessimist som stressar upp mig över helt onödiga saker.

Ungefär så.

Har du något tillägg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar