tisdag 4 januari 2011

Med löfte om bättring

Jag vet om att händer alldeles för lite här.

Så jag väljer den säkra utvägen och skyller på att jag är ständigt upptagen. Jobb. Skola. Körskola. Recensionsskrivande. Intervjuande. Man måste hinna sova, äta och skita också. Men man måste också klämma in bloggande på schemat.

Och det ska jag bli bättre på!

Vill passa på att pusha för Fars senaste platta "At night we live". Helt fantastisk är den. Recension läser du här.

Helt fantastisk är också Architects kommande platta. Ett litet snack med frontmannen Sam Carter kan du hitta om du klickar här.

Det där är all shameless self-promotion jag tänkt göra för tillfället. Nu - över till att promota några Malmöpågar som lirar helt skandalöst härlig rock'n'roll. Videon till låten "Black eyed woman" måste ses. Åtminstone måste låten höras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar