onsdag 27 april 2011

Spekulationer

"Bomber och granater! Imorgon blir det bandsläpp som innehåller bl.a. en legendarisk skejtare, en straight edge-profil, och några punkpionjärer. Några gissningar om vad det kan bli?"

Så uppdaterade West Coast Riot sin Facebook-sida idag. Prima diskussionsunderlag, åtminstone fram tills imorgon.

Tro inte att jag har en egentlig aning eller någon inside-info eller något alls, men jag gissar ändå på att...

...den legendariska skejtaren är Pennywise.

...straight edge-profilen är Dennis Lyxzén. Om han sedan dyker upp i form av AC4 eller som en "exklusiv soloshow" eller liknande, låter jag vara osagt.

...punkpionjärerna är Sham 69.

Men jag kan ju så klart ha fel. Helvete, det har jag säkert. Jag har hört från osäkra källor att Descendents kommer dyka upp på årets festival. Men de passar väl inte in på någon av beskrivningarna. Oh well, vi får se. Time will tell.

Snabb info: ikväll spelar Royal Republic akustiskt på 4 Sound (före detta Musikbörsen) i Malmö. Var där. Imorgon spelar Nitzer Ebb och Die Krupps på KB. Var där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar